
- akce již proběhla.
Reklamní principy – seznamte se a tykejte si
11. května, 10:00 - 12:00

Reklamní principy – seznamte se a tykejte si
Stanislava Hrachová
Používáte při svých prodejích reklamní prostředky? – dokážete si přesně představit, co to je?



Čtyři roky jsem se věnovala výzkumu nákupního chování – pracovala jsem s očními testy, dotazníky, skupinami atd. Vycházím také z knih paní doktorky Vysekalové (např. Psychologie reklamy), se kterou jsem měla tu čest několikrát spolupracovat. Dnes učím na střední škole produktové a reklamní video a tohle je úplný základ, který studentům překládám hned v září – a oni tuhle část opravdu milují 

- konkrétní jasná terminologie
- jasné, přesné, konkrétní ukázky
- doprovodné materiály k rozboru
- vlastní zkoušky a uvědomění
Reklamní principy mají za úkol upoutat pozornost těch správných lidí. Pokud se nechcete stále motat v kruhu a stále používáte jen jeden princip (o kterém možná ani nevíte, že je principem
), přemýšlíte, proč míjíte svou cílovou skupinu, zvu Vás na webinář:

Reklamní principy – seznamte se a tykejte si
Reklamní principy jsou ve všech reklamách a nikdy tam není pouze jeden – cílí tak přesně a z různých stran – nebo je tu snad někdo, kdo nezná např. Alzáka?
Tyhle principy mají za úkol oslovit a hlavně dodat EMOCE.
Bez emocí by reklama vypadala např. takto: „Máme nový druh jahodového jogurtu.“ – fajn, děkuji za informaci, ale nějak to nefunguje, nemyslíte? (pokud nevyvoláte silné asociace některým ze slov).
Pojďte se seznámit s širokým seznamem prostředků, které můžete využít a vedou přímo do srdce Vašeho klienta.
Až budete příště tvořit svůj prodejní materiál, budete mít na výběr, budete snáze hledat slova a prvky.
- webinář bude naživo a budu v něm odpovídat i na Vaše dotazy
- jeho kapacita je omezena, přihlaste se co nejdříve
Pojďte si potykat s několika desítkami reklamních principu a pohrát si s nimi 

—